usługi

Tworzenie strategii marketingowej

Strategia marketingowa dla gabinetu lub centrum/poradni/przychodni

Najpełniejsza forma współpracy to stworzenie strategii marketingowej – dla działających już miejsc oraz tych, które dopiero mają się otworzyć. To dokument, który od A do Z porządkuje nam prace nad gabinetem i wszelkimi innymi działalnościami, to konkretna analiz i na jej podstawie wyznaczony plan działania z harmonogramem i budżetem. Możemy go realizować my, a możesz robić to sam lub z pomocą innego specjalisty.

Strategia zawiera:

  • analizę sytuacji gabinetu/centrum/poradni/przychodni
  • analizę rynku
  • analizę konkurencji
  • analizę grupy odbiorców oraz pacjentów/klientów i grupy docelowej
  • wyznaczenie celów wizerunkowych, sprzedażowych (brzmi trochę bezdusznie, wiem)
  • plan działania z hamonogramem
  • orientacyjny budżet (orientacyjny, bo na naszych stawkach)

cena:

4700 zł